var tvungen att smita

Tråkig skoldag i dag, var tvungen att smita en lektion tidigare efter somtimmarna drog iväg och jag var vungen hem till Nova..
Thomas älskling snutt är i karlstad på busskurs, Alltid lika ensamnt när han är så långt borta =/
Snart ska jag ta en halv bit av en halv pizza , haha handra halvar sparat jag till Thomas..

På tal om annat, Varför lägger jag såmycket enerski på just X.
Känner att det är meningslöst igentligen, Men efter som jag för mesta dels sitter hemma om dagarna och inte är med någon så lägger jag energi på sånt som jag igentligen inte borte lägga energi på. Kompliserat.
Men jag kan inte fatta hur det har blivigt så, jag menar, jag snackar typ inte med någon, jag är typ bara hemma, aldrig nere på stan och träfar folk. Så det är ett mysterium, Vart kommer skitsnacket i från ? 
Och X påstår att jag ska lägga energi på att luska reda på vem som sagt det, men hur S*tan ska jag kunna veta det. 
åH HERRE GUD  hur lyckas man skaffa fiender när man inte ens är med någon, Komiskt. Jag heter felicia miller och lyckas med allt. oh shit. 
Lilla söta försvarslösa omtänksamma felicia hamnar alltid i trubbeel.. 


Kommentarer
Postat av: Frida

Det verkar som att du driver på det hela för nöjes skull nu, för att göra mig förbannad? Har hållt en god ton mot dig hela tiden så lägg ner. Sluta tyck så oerhört synd om dig själv coh tänk dig in i en annans sits! Det handlar inte om DIG, det handlar om MIG. Andra ska fan inte få ut för dina jävla psykbryt. Först ska jag få ut för din jävla svartsjuka baserat på ingenting, sen när JAG tar steget till att bli sams igen så snackar du en massa skit bakom ryggen på mig. Och det är inte bara den här skiten jag talar om då. Du borde väl förfan ha koll på vad du säger och till vilka, har du ingen aning om vad vanligt vett och hyfs ens innebär?!Nu slutar du att skriva om mig tills du har fattat själv hur du beter dig egentligen. VÄX UPP OCH LÄGG NER!

2009-11-25 @ 21:05:19
URL: http://Saqrlek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0