En till, Godnatt




Vilken svordom använder du mest? Vardagsrummet och köket
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? inget just nu
Var köper du dina matvaror ifrån? MAXI
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? körkort till mig,  sen ett eget hus till mig och älsklingen, sen en vovve till, sen.... sen..... sen.....
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja
När var senast någon stötte på dig? Igår, USCH BLÄ VIDRIGT
Vad åt du till middag senast? Fiskbullar och botatis,
Kan du vissla? Johanna ja visst kan jag det
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, än idag.
Äger du några popband t-shirts? Ja eller popband vet jag inte om det är..
När flög du senast? Aldrig
Pratar du några andra språk? Svengelska
Har du gråtit offentligt? Det har nog hänt nån gång.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jaaaaaaaaa.
Vad har du med dig in på bion? öhm.
Vad har du för väder? Moder jord valde fint väder idag
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska matte
När sov du senast på golvet? Aldrig
Vilken är din favorit drink? smirnoff ice
Gillar du din boendesituation? ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8-12 hälst. :)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nääääj, Aldeles för lite att göra.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18
Tror du på liv på andra planeter? Yesss.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Rak i rygg, ut med brösten, upp med hakan, kämpa på ;)
Jag vill kan kan och jag ska

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej
Tycker du om att krama folk? Ja
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Dolly Parton
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? JAAAAAA
Tre saker du alltid har med dig? Mobil nycklar pengar

GodNatt

skit tråkig

Hur bor du: Två familjs hus.
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur lång är du: 159
Kan du laga mat: Med recept.
Vad jobbar du med/pluggar du: Går Iv på presterud
Vad har du på dig just nu: Stor mysig T.shirt
Har du någon fobi: Mörker.... kommer inte på något mer just nu.
Hade du en bra kväll igår: Jädå.
Vilket är ditt senaste inköp: Mat i kylskopet !? hehe
Din favoritdryck på morgonen: Te eller oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Skolan
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Hum, Minns inte.
Vem snackade du med senast: Thomas Älskling
Varm favoritdricka: Te eller varm choklad, kaffe är också gott.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola så klart
Alkoholhaltig favoritdricka: smirnof ice
När gjorde du senast något riktigt dumt: Hum, RIKDIGT dumt, För ett år sen.
Saknar du någon just nu: Pappi <3
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Haha, den fågan kan nog Älskling svara på. För jag vet inte :P
Någon jag stör mig på: finns ganska många jag stör mig på
Intressen: Tven datorn, mysiga hemma kvällar. Promenader i FINT väder..
senaste person du kramade: Thomas snutt
Senaste person du ringde: Sofia
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Cola
Vill du ha barn: Jaaaaaaaaaaaaaa
Längtar du till din nästa födelsedag: Om en månad, ja
Har rakat dina ben någon gång: Ja.?
Är du sugen på något nu: Ja. Säger inte vad (a). THOMAS KOM HIT ;D
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Varierar lite, En till fyra. ibland ingen.
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: Nja, Jag vet inte.
Micro-pop eller poppa själv:  micro pop
Brukar du baka: nej
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja
Vilken låt lyssnade du senast på: Minns inte
Har någon annan sovit i din säng inatt: Thomas också :P
Vad tycker du är äckligt: Jag är inte så äckelmagad utav mig, men typ stora blodiga sår är grymt vidrigt. och över över över vikdiga menniskor som är så stora att som inte kan stå. USCH
Har du pengar på mobilen: Nej dom tog slut nyss.




Nja trött som ett as Kanske inte stämde in, men trött det är jag så nu ska jag sova, GodNatt :)

Jag fyller 18 snart

Och jag önskar mig en systemkamera :)
Jag fyller faktiskt 18, och då ska man få det man önskar.
Okej, hälst önskar jag mig ett körkort, men det kan jag väl glömma dom närmaste 20 åren.
Jaja okej, jag vet, Jag kan GLÖMMA systemkameran också, åååååååh =(







Lov.


Nästa vecka är det lov, underbart :)
Behöver inte tänka på skolarbete eller något, undra vad jag ska ta och hitta på under lovet då ?
sitta hemma blir det väl antar jag =/ Eller så kanske Thomas kommer med någon ide, Får hoppas det :)
Till helgen ska vi iallfall flytta ut alla Thomas mamms saker som är kvar och in med rästen med våra saker ..
Ska bli gött att komma i ordning snart :)

Nu ska jag ut och gå en sväng med Nova, det var ett tag sen hon fick röra på sig, Nu när vi bor ute på landet så är det ju bara att släppa ut henne på gården och då glömmer man ju bort att hon måste rör på sig också, Så nu tänkte jag ta chansen att ta en liten promenad med henne :)






Just nu spelas Ras Cricket - Skin på min dator, Finns nog bättre låtar men den duger för stunden ;)


jag älskar honom hur jobbig han än kan bli

Idag har jag faktiskt vart med Bästavän Sofia, det var ett tag sen nu :)
Vi gick runt nån timme på stan och jag blev förälskad i en jacka för typ.... 4.000 !?
Kollade på prislappen och gick där ifrån, haha. Drömma går ju.
Efter ca en timmas vandring på san så drog vi hem till min mammi och kolla på "gustav 2" Sofia med sin lätt roade humor tyckte ju att det var skit kul såklart ;) Jag där imot satt väl bara å små flia, TRÅKIGT, Jag vet.
Efter filmen var jag tvungen att dra hem efter som jag bort en bit utanför stan som sagt, Rätt läskigt att gå i mörkret hem, Ja det finns gatulampor men det finns inte lampor på åkern tyvärr så jag ser ju inte om det är någon j*vel som ligger och smyger påmig längre bort.. Usch.

Nu ligger jag hemma i sägen men Nova brevid mig. Sötnooosen, Thomas sitter i rummet brevid vid en annan dator, Hehe.
Jag ska nog natta mig snart redan, skola i morgon och för att jag ska orka upp i tid så måste jag lägga mig i tid.. 

 Thomas<3
Men iallfall, På vägen hem från stan, den jääääätte långa vägen hem. så gick jag och funderade på vilken dålig flickvän jag igentligen är.
Det bra är väl att jag alltid vill Thomas bästa, jag vill aldrig att han ska vara lessen, jag väljer honom före allt. 
Men jag är så jävla tråkig, svårt att förklara men jag hittar aldrig på något kul..
Jag sitter bara hemma farmföt Tv eller datorn. Usch "världens tråkigaste flickvän". Jag är tjurig för ingenting ibland, typ när Thomas vill liva upp stämningen och vara lite små fjantig så blir jag irriterad. Men ändå beeeer jag honom att vara fjantig!? 
 Men igentligen, Jag ber honom ju inte att vara jobbig och irriterande. Utan bara fjantig glad och sprallig.. Eller är det samma sak?
Äsch jag vet inte, men jag vet att jag älskar honom hur jobbig han än kan blli ibland när han sätter gång ;D <3


Bara mina korta ben som kan bära mig

Just nu vill jag bra försvinna  en kort stund. Om man kunnde ta livet av sig och sen vakna upp när man ville så skulle jag göra så nu.. Jag är så förbannat trött på att vara rökare, Jag måste sluta..
Jag tycker det är äckligt med ciggaretter faktiskt, det smakar skunk om man blir bara sur och grinig när man inte får dom..
Just nu har jag inga pengar, inte Thomas älskling häller och det betyder att jag blir utan cigg..
Jag ringde och fråga mamma om hon hade pengar som jag kunnde låna, Men hon var inte hemma just då och skulle inte komma hem förns 2-3 tiden, ÅH SHIT det skulle jag aldrig klara..
Jag ringer syrran (jag är redan skyldig henne 100kr) och frågar om hon har 40 kr löst som hon kunnde låna ut till mig, Hon hade 40kr att låna ut och som tur va så var hon redan nere på stan så det var bara för henne att gå in i en affär och köpa en ask, Kruckset var hur jag skulle komma in till stan nu när jag och Thomas bor ute på landet.. Jag orkade inte gå in, Det är kallt och det blåser.
Jag ringde till Thomas som var på jobbet (som ligger precis bervid vårat hus) och frågade om han kunnde smita ifrån i 10 minuter för att köra mig in till stan och ämta ciggaretterna. Ja det kunnde han, SÅ då var problemnet lös tänkte jag. Men nej, Thomas var tvungen att fråga grannen om han fick låna deras bil, Men dom skulle precis åka så nej vi fick inte låna bilen, men istället så skulle hon köpa med en ask ciggaretter till mig :O Men hallå Syrran står nere på stan med min ny köpta ciggarett ask redan ju.. Jag har lixom lånat 40kr till utav henne i ONÖDAN..
Åh jag kommer vara bank nästa månad också. 2000 kommer man inte långt med när man ska lämna tillbaka pengar man lånat till folk :O =/

Det är ett problem att bo mitt ute på landet när man inte är 18 utan körkort och inte äns en cykel.
Bara mina korta ben som kan bära mig över 2kilometers äng och åkrar...
Nej jag vet inte rikdigt hur långt det är in till stan, det är ändå inte så långt men när det är kallt och när det blåser så känns det overhört långt :O ...

Nova verkar iallafall trivas, men vilken hund trivs INTE på landet ?
Joo.  Jag trivs här ute också, jag älskar landet. Men det är ganska jobbigt när jag bara kan gå in till stan.


åh fyfan

åh fyfan, nu har vi flyttat till två familjs hus :)
Thomas jag och Nova ska dela på en trea och det kommer bli så mycket mer plats här, I ettan var det ju skit trångt och det blev stökigt fort..
Det jobbigaste är att städa den gammla lägenheten, mamma fick hjälpa mig lite idag.
Det är fortfarande lite grejjer kkvar som ska till det nya stället. Men det får vi fixa någon annan dag :)

Jag hoppas att jag alltid ska få bo tillsammans med Thomas och att han aldrig tröttnar på mig eller tappar känslor.
Thomas, Om du någon gång skulle känna att någon känns fel och att du kanske är på väg att tappa känslor, så måste du parta med mig och säga vad som är fel så kanske vi kan lösa det :) Okej,?
 För jag vill aldrig lämna dig, Jag vill aldrig flytta ifrån dig, vet du varför? joo  FÖR ATT

Jag älskar dig Thomas
Jag älskar dig Thomas
Jag älskar dig Thomas
Jag älskar dig Thomas
Jag älskar dig Thomas
Jag älskar dig Thomas
Jag älskar dig Thomas
Jag älskar dig Thomas
Jag älskar dig Thomas
Jag älskar dig Thomas
Jag älskar dig Thomas
Jag älskar dig Thomas
Jag älskar dig Thomas



Musik Tips

Ja efter som jag ska städa så behöver jag lite musik tip som får mig på humör. Lite party musik eller musik som får mig att komma igång helt änkel, Men jag har ett problem, Ja är skit dålig på musik (jag älska musik men namnen på dom olika banden/grupperna glömmer jag ALLTID bort) Så nu måste ni hjälpa mig att hitta någon städ musik :O

Om det  nu finns någon jävel som läser min blogg :O :P

Ellinor.

Nu har jag kommit hem från mamma, Har varit hos tandläkaren och dom va dummaihuvet.
Jag ville att dom skulle gjöra något åt mina tänder för jag chäms över dom när jag ler, Men nej dom kunnde inte hjälpa mig..
Idioter
På vägen hem från mamma ringde Ellinor, Vi snacka typ i en timma kanske. Vi har alltid mycket att snacka om när vi hörs av efter som vi inte träffas längre.. =(
Men när jag fyller 18 så ska hon förhoppningsvis komma hit om hon får tag i pengar :D Då ska hon följa med på krogrundan, jippi. 

Nu tänkte jag sätta på lite halvhög musik och sen börja städa badrummet och förmodligen packa ner det sista i köket :) efter som vi antagligen ska börja flytta i helgen så är det kanske dax att packa ner det sista ;D

Ni år ha det så bra.. 

Puss&Kram
 

THADA :D
Datanöörd..


Jag går och pratar med en HUND

Fyfan vad livet suger ibland, finns tamejfan ingenting att göra, ingen att vara med.
Nee det är bara jag och Nova, Vi två är varge dag och jag kan prata med Nova om allt, Hon lyssnar och jag tror faktiskt att hon förstår. Hon är visseligen inte alltid sugen på att göra såna saker som jag vill, Typ gå ut och gå långpromenad på morgonen eller eftermiddagen.. Men det är väl bara att acceptera. Det värst är att jag tror att jag börjar bli knäpp, Jag går och pratar med en HUND, visst hon är inte vilken hund som hälst, men ändå :O
Om folk skulle höra mig så skulle dom tycka att jag var sjuk i huvet..
Haha driver med er, självklart gå jag inte och pratar med henne om tex vädret eller om vad jag gjort i dag ;D

Jag har haft super tråkigt i 3 dagar nu, det ända jag gjort är att plugga :O Nej inte hela tiden men kanske 5tal om dagen...
Åh jag måste skaffa ett liv snart, Men jag är inte redo, jag känner inte för att hänga nere på stan med massa folk.
Jag vill umgås hemma eller på ett fik, kanske ute i skogen eller på krogen (närjag blir 18 då).
Jag vill inte sitta på en random fest med massa små flickor och små pojkar som dricker två öl och är stupfulla därefter. Jag vill sitta med mina tjejkompisar ev. deras pojkvänner och min pojkvän i lugn och ro, lyssna på lite musik snacka äta gott, Låter jag gammal :O
Kanske men det är så jag vill ha det..
Ja visst är det kul att ibland dra till en fjortisfest och ibland bara hänga på stan, Men INTE varge dag :O
Det är ju tyå det ALLA mina vänner gör. JÄMT. Jag orkar inte det..
Vad ska jag ta mig till ?




Jag och Nova det är så det får vara ett tag framöver,
Jag klagar inte, Jag trivs superbra med Novas sällskap om dagarna.
Och självklart har jag min underbara pojkvän vid min sida hela tiden :) <3


Ångest ?

Tog bort den super långa texten jag skrivigt nyss, 
Skrev om ångest och så men tog bort det som sagt.. 

 

Alla olika soters ångest.
-Social fobi
-Paniksyndrom
-Specifika fobier
-Tvångssyndrom
-Generaliserat ångestsyndrom (GAD)
-Posttraumatiskt stressyndrom (PTSD)
-Separationsångestsyndrom
-Anpassningsstörning
-Blandat ångest- och depressivt tillstånd ( mixed anxiety-depression)

Gå in och läs på sidan.

https://www.jag-kan.se/aboutanxiety/types_of_anxiety/






GraisBio

Gratisbio är en toppen sida som ger dig möjlighet att samla poäng och sen få presentkort m.m.
Du får 50 poäng redan när du blir medlem och det är helt gratis att bli medlem.
Du kan värva vänner, svara på frågor och på så sätt får du poäng.

Bli medlem du också..



Kom Igen Nu


Trpkigt

Hela denna dag värkar på sin hela dagen i går, Inget händer, inga pengar till mat eller andra godsaker.
Mina ciggaretter är slut och jag är ut tråkad =(
Nova har lika tråkigt hon värkar det som, hon bara ligger här brevid mig och sover. hum. Vad ska man hitta på ?

Åh.

Åh fyfan vilken trälig dag,
Finns ju fan ingenting att göra ju. jag är sugen på något gott men jag har inga pengar =/
Jag måste plugga matte för det ska vara inne på Onsdag, men jag orkar inte, huhuhu.


En natt....

En natt hos mamma är för mycket, inte för att mamma är jobbig eller så, men när man har vant sig med att bo hemmifrån så känns det väldigt konstigt att sova här och man vill bara HEM till sitt egna.
Snart kommer Thomas Älskling och hämtar mig och Nova så att vi slipper gå i det här pissvädret. Det bara regnar och regnar..
På lördag ska jag till mamma igen men då är det någon annan anledning, alltså syrran ska ha fest här hemma hos mamma, så då ska jag hit :)
Men men, nu ska  jag kila.
PUSS&KRAM

.

GratisBio

Alla snackar om gratis bio. Att det är så bra och blablabla.
Ja så nu gör jag en chansning om blir medlen jag också :)
Det gäller att vara aktiv på sidan så att man samlar ihopp dom poäng man behöver för att få det man vill ha :)
Så varför inte bli medlemar ni också.. testa går ju, eller hur ? Det kostar ju inget :)


http://www.gratisbio.se/


En till hund?

Vad kan det skada, det blir inte så mycket mer jobb än en ? Dessutom får Nova sällskap när "mamma & pappa" inte är hemma.
Jag är grymt sugen på att skaffa en liten hund till, I Novas stolek. Kanske en Chihuahua till eller en annan gullig liten hundras ? :P

Kanske en Dvärgpinscher?

 

Eller en ful/söt Chinese crested !?

Eller dom ur söta hårbollarna pomeranian/dvärgspets

Kanske en Russisk Toy

Fransk bulldogg

 

Boston Terrier
sån som Thomas älskling vill ha :)

 

Finns det några andra små hund raser, Här har ni ju några tips på vilka hundraser jag fasnat för :P


Här är en hund som jag värkligen vill ha igen, När jag var mindre hade jag en border collie,
Nu är det här en medelstor hund och inte en liten som jag är ute efter igentligen, Men tänk om det en dag stog en låda utanför min dörr med en röd rosett på, Och när jag öppnar lådan så sitter det en sådan underbar varelse i :D
En dröm, Men då vill jag bo i hus först och främst ! :)
En av dom smartaste hundarna, (passar mig bra så slipper jag själv tänka så overhört mycket) En trogen vän som alltid finns vid din sida :)






Jag behöver hjäp, Tips hur man får en ettårig hund att bli rumsren, Läs inlägget neranför!


.

tor 8 okt

Nyvaken och go.
Fick sova i mammas soffa i natt. Ganska trångt men det gick :)
Igrå kväll kolla vi på världens bästa film jag sett på läänge. MARLEY & JAG.
Tveka inte och kolla på den, Det är grymt rolig men det kan också komma en eller två tårar, Jag fällde minst 1000 tårar. Men sån är jag :)

Min lilla Chihuahua Nova, har bajsat och kissat inne, Och nu är det dax att bli ändring på det, jag behöver bara några råd HUR jag ska gå till vägar.
Jag ser aldrig när hon gör det så jag kan inte säga till henne, för man kan ju inte skälla på henne efter åt. Utan man ska ju skälla på henne när hon gör det..
Ja Nova är lite som hunden i filmen "Marley & Jag" faktiskt. :)
Nova är ett år gammal,
Jag är ute med henne när jag vaknar på morgonen som är runt 8-9 tiden, Sen dröjer det max 4 timmar innan jag går ut med henne igen, ibland är det kanske bara 2-3 timmars mellanrum mellan varge utgång, det beror på, Sen så går jag ut med henne innan jag går och lägger mig igen..
Något tips hur jag ska göra för att bli av med hennes fula vana


Mammi

Sitter hemma hos mamma, Kom nyss hit och ska sova här inatt. Fösta natten utan Thomas Älskling på evigheters evigheter! :O
Tror fan inte att jag kommer klara av det, men det är som det är :/ :)


Jag vill ha bekräftelse av dig, mer än vanligt. under dom senaste veckorna så känns det som om du tagit mig förgivet.
Typ att du tror att jag är en ägodel, att jag alltid kommer finnas där tills DU vill göra dig av med mig.
Det kanske inte är så, men det är så jag känner.
Jag har också känslor och är inte en ägodel, Jag är ett liv och jag kan ge mig av när som hälst.
Inte för att det är det jag vill men du måste förstå att det kan hända. Jag vill höra att jag är fin att jag betyder något och att jag är den vackraste flickan på jorden, Och självklart ska du mena det. Jag vill att du tar på mig, alltså närhet, en kram, en puss eller vad som hällst. Hemma och ute bland folk..
Jag älskar dig mest av allt på hela jorden, och jag VET att du har det lite jobbigt med jobbet och så nu.
Men det är inte en ursäkt att ta mig i andrahand. Jag gör så gott jag kan, Jag är söt i telefonfen, säger att jag älskar dig, Tar på dig och allt.! Men jag ger snart upp för du ser det inte och du undviker det!

Det är just därför jag tror att det är bäst att jag är hos mamma ett tag så att vi kommer ifrån varandra ett tag. bara någon dag kan hjälpa, kanske två.. Bara så att vi får vara ifrån varandra och tänka.

Frukost

Jaha, Det blev inte rikdigt flingor till frukost..

Säg inget till Thomas om min onyttiga frukost :O hihi



Men den låg där i kylen och såg jätte god ut..
Och den var ju tvungen att ätas upp innan den blev för gammal^^ :)


godmorgon tisdag



Här är ett par av dom trosor jag fick av mamma i går, Och det var dom som var lite för stora =/
Stolek "S" Skulle nog behövt "XS".
Dom andra trosorna var också "S", Men dom passade konstigt nog ?
Dom andra var visseligen string trosor, så dom kanske är mindre i modellen !? :)

Idag har jag hemmastudier, Alltså ingen skola.
Ska plugga lite matematik snart så att jag är ledig rästen av dagen.
Fast jag ska vara hemme idag så ringde min förbannade klocka och väckte både mig och Thomas. =/
Thomas drog i väg till jobbet, Tror inte han kommer vara där så länge idag faktiskt.

Nu är jag hungrig så nu ska jag äta frukost. :D
Tror att det blir flingor faktiskt, Ska kolla vad vi har hemma ;)


Ny duchad



Så där ja.
Nu var man ny duchad å fräch, Jag hoppade över håret i dag. :)
Blev en snabb duch med varmt varmt vatten o massa tvål i stället. Mumms,
Nu ska jag mysa ner mig i sängen. Hela sängen för mig själv, Iallfall en stund medans Thomas älskling kollar på Tv i soffan ;) hehe. Jag ska breda ut mig lite extra mycket bara för det ;D

Ni får ha det så bra.
& Caroline, Jag hoppas inte du glömmt mig och min blogg-design !? :) <3


Pappi.

Igår kväll ställde jag klockan på halv 8, Så imorse ringde klockan som planerat, men jag låg ändå kvar i ca 10 minuter å snosa lite :) Men tillslut fick Thomas älskling nog och tvinga upp mig. "jaja älskling jag ska" Så det var bara att tvinga upp sig. sätta i läshåret som tog ca en halvtimma =S Jag har inte rikdigt lärt mig det där än !?.
Ja klockan drog iväg och det var dax att dra iväg till skolan!



Efter skolan drog jag ner till stan och mötte mamma och syrran, Gick runt å kolla i olika affärer.
Mamma köpte två par trosor till mig ;) Stolek smål på båda, men ändå för stora :O Skulle nog tagit xs.
Men men. När vi kikat runt lite drog vi å fika på "kungskafet". Sen följde jag med mamma hem och sydde lite på Novas kläning som jag håller på med, Det är första gången jag syr en klänning så det är vl inte SKIT snygg, men den duger, Inte rikdigt klar än dock.

Senare så tvinga jag med Thomas älskling hem till pappa. :)
Jag är inte där så ofta, Så dom få gånger jag är där och hälsar på så har jag mycket att prata om :)


Och nu så sitter jag här, ska snart hoppa in i duchen :D Puss älskar dig ..

 


091002



Ibland kan jag få min utbrott och bli knäpp.


Fy för att städa

Usch, Om en månad flyttar jag och Thomas till hus, Eller vi ska hyra övervåningen av huset :)
Egen ute gård och allt, Tyvärr är det en liten bit från stan och efter som jag är så lat så kommer det vara svårt för mig att ta mig till stan, Fan man skulle haft körkort ! =/
Det är gångavstånd, så man kan ju gå men det kanske tar 20-25 minuter att gå in till stan, Så jag kommer få mammas cykel, Jag hoppas bara på att Thomas Älskling ska fixa det snart efter som bakhjulet är pajj.
Äsch, ja kommer att trivar där, jjag trivs på landet och har alltid gjort, Det är bara jag som är lat.

Nu ska jag börja städa, eller diska ska jag börja med sen får vi se hur lågnt jag kommer ^^

Puss&kram

RSS 2.0