usch

Inatt var det som värst, eller imorse.
Jag vaknade och kunnde inte somna om, jag låg och ver o vände på mig i fan flera timmar.
Jag mådde illa, jag var öm i hela kroppen och kunnde bara ligga på ryg mage eller på ena sida, för på andra sidan gjorde det skit ont efter som jag tag vaccinet på den sidan, å det var grymt jobbigt..
Nu har jag ont i nacken jag är öm i hela kroppen typ och jag små fryser..

Jag hoppas att jag blir frisk tills i kväll för i kväll ska mamma bjuda mig, Thomas och syrran på Bio. 2012...
Tror ni jag kommer tänka ännu mer på jordensundergång när jag sett den, YES, rätt.
Och folk tyckewr ju att jag är så jävla dum som tror på det där,, åh jag är så knäpp enligt folk.
Men låt mig vara knäpp och dum då ?  Jag tror på det..  Sen kommer jag väl känna mig jätte dum om det inte händer någonting, men den smällen får jag ta då.
Jag menar, någonting måste det ju hända, mayakalendern kan inte bara ta slut så där ? Eller ?
Det låter ju hel knepigt.

Nu ska jag lägga mig framför TVen och slappa lite, har skit ont i naken och ryggen nu =/


Puss&kkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0