Snart pengar

Det känns så surt att veta att man snart är 18 oh fortfarande går i skola, Inga planer på jobb och att man vet att det är skit svårt att få jobb speciellt som ungdom. Efter som man inte har haft ett jobb tidigare..
Just nu känns det skit jobbigt, Jag mer eller mindre lever på Thomas, han tycker väl att det är liungt men jag vet ju at han vill ha lite extra pengar över efter räkningar och kunna köpa något kul, Det vill jag också men jag kan inte. Och efter som jag inte betalar räkningar så är det jag som står för mat och annat som behövs hemma. och det är inte speciellt billigt det häller =/ Blir inte så mycket pengar över för att kunna roa sig tyvärr..

Men om det blir lite pengar ööver denna månad som jag kan köpa lite roligt för så står detta på topp listan just nu :


Filtar och mysiga kuddar till soffan :)



Ljus i olika färger för att få den här vinter känslan



Brunkrän behövs, Mitt är snart slut.



Mascara. samma sak där, Måste köpas mitt är snart slut.





Sen finns det saker jag vill ha men jag vet att jag inte har råd med, Som tillexempel två duntäcken.
sängkläder till två. The sims 3. En liten vovve till. KAMERA.
Ja det är sånt jag vill ha men vet att jag inte har råd med, men vafan det är snart jul och jagfyller u snart år :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0