smekning på rumpan



Alla vet ju att en kvinna behöver bekräftelse. Har jag fel?
Jag behöver det iallfall, på senaste tiden har jag kännt mig ful fet och allt sånt där.
Visst, alla tjejer kommer in den perioden, Jag också. Men det är där mennen kommer in i bilden.
Det är dom som hjälper oss att komma upp på fötter igen genom att ta på oss så att vi kan känna oss agtraktiva och snygga igen. Tänk vad mycket kyssar och smek kan göra för oss tjejer..
Vi behöver få komplimanger, att vi är fina, snygga och ur sexiga..
En lätt smekning på rumpan eller stoor varm kram bara så där utan att det hänt något speciellt.
Alla killar förstår inte att det är det deras jobb är i ett förhollande.. Att få tjejen att känna sig meningsfull och atraktiv..
Allt handlar inte om sex bara för att man tar på varandra!?
Man ska kunna ta på varandra utan att hamna i säng..
Till killen:
"Du måsste inte vara kåt för att ta på din tjej, är det bara då du tar på henne så är det något fel och ni är inte bra för varandra"
Stämmer det ? 
Jag känner så iaf, Så nu har jag fått skriva ur mig lite, Oftast hjälper dett att skriva än att prata :)

Nu ska jag kila iväg till tandläkaren.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0