Jag trivs faktiskt med mitt liv

Som jag sgt förut, Jag trivs med mitt liv som jag har det nu, En underbar pojkvän, Världens sötaste vovve, Vi bor i ett två familjshus och vi har fina framtids planer.
Så Jag vill absolut inte byta ut mitt liv till något annat, MEN lite nytt på vardagen skulle inte skada.
 Lite mysiga kvällar med sina vänner händer inte ofta för min del längre, (helt och hållet mitt eget fel, men det är inte bara, kompiserat) Just det skulle vara kul att fixa fram i min vardag..

Ja, Just nu händer det inte mycket i mitt liv, Jag kommer hem från skolan, går ut med Nova, Tvättar, Städar, diskar, leker med Nova, Kollar på Tv, Röker Och sitter vid datorn....

Ja kolla själva, så här tråkigt har jag alltså, så att jag till och med gör en video, Ohshit..

Som sagt, Igentligen trivs jag med mitt liv som det är men lite mer nytt och spännade skadar inte.. :)
O.B.S Jag hadde ingen annan musik på denna dator så det fick bli morbror Jan & co. gammla band "Arabens Anus"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0