herregud.


"""Skrev med X på msn, eller X skrev till mig att det går ryckten om att JAG har sagt att X beter sig som en h*** och att X får skylla sig själv att X inte kan *** *** ****. 
Jag själv ha inget minne av att jag sagt det, Varför skulle jag säga "H***" när jag vet vad H*** betyder, Att ha s*x är inte h***, Att JAG tyckar att det verkar som om X har lite killar på rad och efter som man läser Xs blogg och bdb och det är olika killar här och där, det kan vara kompisar det kan vara något på G, INTE VET JAG men det är inte H*** iallfall. och varför skulle jag säga "hon får skylla sig själv att hon inte kan *****" NÄR min egna syster inte kan *****..Visst att X har det här mjölk/mjöl blabla (jag vet inte vad det heter) som kanske kan drabbat, men det är ju inte Xs fel att X har det och det kanske är något mer som hindrar det vet ju inte jag, så jag fattar inte varför jag skulle säga något sånt. inte ens om jag var skiiiiiiiiit förbanad.
Och nu är det ju så att X säger att det är någon av Xs vänner som sagt detta, Och dom ända vänner jag vet som vi har gemensamt är X, X och X, , Klart jag blir enormt nyfiken på vem de är. måste ni ju fatta.."""



Det kan ju inte komma från ingenstan, Visst jag och X är inte direkt vänner ändå men jag tycker ändå inte om skit snack..
och X som säger att man ska vara ärlig, Xs vänner verkar ju inte vara så ärliga dom häller efetr som dom inte är så ärliga och berättar för mig, Och att dom över huvudagen snackkar skit är INTE ärligt...



Den ena X som är vän med X är min b***V***, så X är inte inte..!
Två X att välja immellan, vem ? Vill inte tro att det är dom häller.


MEN NÅGONSTAN KOMMER DET IFRÅN, MEN VARTFAN DÅ ?
Folk säger att jag ska skita i det, men deet är inte så lätt eller hur ? Inte så kul att veta att någon går runt och snackar skit. där jag är inblandad :O


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag (X) anser att mina vänner visst är ärliga som kommer och berättar detta för mig. Självklart kan ni ha missuppfattat varandra på något håll, men knappast troligt då det är såna starka ord och anklagelser i det hela. Att du drar ut det så oerhört som du gör kan jag däremot inte förstå. Hade jag varit dig hade jag tagit reda på vad som sagts istället för att blåsa upp det så in i helvete och inta försvarsställning på en gång. Det är trots allt inte du som fått såna hårda ord emot dig, så tycker att du handskas med detta på helt fel sätt. Det är min åsikt. Anser att jag klart och tydligt har rätten att uttrycka mina åsikter i det här fallet då detta bedårande inlägg handlar om mig. Medan vi ändå håller på och försöker reda ut den här konflikten kan jag även passa på att tala om att jag inte är steril, utan simpelt något jag oroade mig för.

2009-11-24 @ 23:10:48
URL: http://Saqrlek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0