Det jobbiga är att lämna Nova själv

Nu är det dax för felicia att sova, Dumma skola imorgon. Men det känns rätt okej om det bara kan vara fint väder i morgon så jag slipper cykla i regn.
Det jobbiga är att lämna Nova själv, Thomas älskling är ju inte hemma han häller.
Tyvärr brukar hon få vara hemma lite mer än 4timmar efter som jag inte kan cykla hem på lunch, det blir en bit..
Men hon lider nog inte utav det, Jag är ju trotts allt bara i skolan på onsdagar. Dom ända som lider utav det är Jag och Thomas som kanske får torka en kiss pöl och lite bajs på mattan.. inget bra att vänja hunden med det, men vad sa man göra ?

Äschnog snackat, Nu ska jag lägga mig, bludan och fundera lite på jordensundergång =S
Hehe.

kanske var dumt att lägga ut det tidigare blogg inlägget, men det är ändå bara runt 8 pers som läser min blogg & än så länge så är det ingen som klagat och sagt att jjag ska ta bort det, Dom vet att det bara är att säga till om dom vill att det ska tas bort..
 Hadet bra och Gotnatt sötnosar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0