ååååh

Jag blir gaaaalen, tralalalala.
Jag börjar bli sjuk i huvudet utav detta, blubb blubb blubb..

Så här är det, Jag hade ingen anledning att vara svartsjuk när min pojkvän ficka massa "jag älskar dig, Jag saknar dig" sms från en annan tjej.
Nej då hade jag ingen anledning till att vara svartsjuk, okej. visst.
Och sen så skulle jag inte lägga all skit på tjejen som var min vän när jag blev svartsjuk, nej jag skulle väl lägga all skit på min pojkvän som inte gjort något. VAD tycker ni låter bäst ?
Och så ska jag växa upp, Ja kanske hon har rätt. Men låt mig växa i min takt jag behöver ingen hjälp.
Och jag ska sluta tycka synd om mig själv tydligen, Vad är det som gör att jag tycker synd om mig själv, Hallå detta är min blogg, Det är ingen mode-blogg eller mat-blogg utan det är om "mitt liv-blogg" det betyder att det kommer kännslor också och vissa känslor vill jag dela med mig som dessa.. Men det är inte att tycka synd om sig själv, isånna falll är du lika dan i din blogg..Men jag säger inget.
Och sen så hadlar ALLT tydligen om dig, Inget handlar om mig för jag har du "snackat skit". JA precis, Skit snack som inte stämmer och jag vill inte att folk lixom verkligen ska tro att jag är sån =S.

Och det här att gör gör dig förbannad, Nja. Jo det kanske ag gör, men inte medvetet.
Jag skriver här för jag vet att du inte läser komentarerna jag skickar, Du kollar bara igenom dom och sen skriver du vd DU dud dudud dududu tycker.

 

Hej :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Okej, då säger vi såhär istället då. Kanske bäst jag skriver på ditt språk så du förstår: OCH HUR JÄVLA LÅNG TID INNAN DET VAR DU INTE SVARTSJUK DÅ?! Du va svartsjuk från dag 1 och jag fick ta all jävla skit för det, och DÅ hade jag inte gjort något. Angående mina sms har vi diskuterat ett antal gånger, vilket jag har förklarat. DU däremot har varken förklarat eller bett om ursäkt för att du behandlade mig (som då var din vän) som SKIT, efter du blviit tillsammans med mitt ex?! Det jag skrev med att du tycker synd om dig själv kan jag omformulera, det var vad som dök upp i mitt huvud när du skrev "oskyldiga felicia blabla.." när allt kommer omkring så är du tydligen inte så oskyldig i allt ändå? Du är ju bara patetisk nu Felicia. Det här är inget bråk som någon måste vinna, utan det är något som handlar om vad som är RÄTT och FEL. Förstår du skillnaden mellan ett egoistisk tjafs och en moralfråga? Nej, det gör du inte. RÄTT och FEL, RÄTT och FEL.

2009-11-26 @ 12:43:38
URL: http://Saqrlek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0