2012 the movie

Igår kväll cyklade jag och Thomas in till stan för att kolla på BIO med mamma och syrran, Där träffade vi även Thomas bror och hans tjej..
Filmer var faktiskt bra enligt mig, Thomas tyckte väl att det fanns bättre filmer, men efter som jag är så dum och tror på jordensundergång så tyckte jag att filmer var helt ok.
Ganska läskig om det nu faktiskt är så att det kommer hända så som i filmen, Efter filmen satt jag och tänkte as länge på jordensundergång, men jag säger som mamma för att lugna ner mig själv lite "händer det så är det inget vi kan göra åt", Hon har rätt en liten tjej som jag kan inte göra något åt det. Det är väl baraatt lita på NASA och alla andra större folk att dom kommer på en lösning snabbt.
Kanske bygger ett stooooort fartyg som det får plats massor med folk i som vi kan gömma oss i, som i filmen ;D

Idag kommer Thomas bror hit för att fixa fåran ena dator, Vi har ett pogram som heter "linux" som vi inte förstår oss på så nu måste vi få hjälp att ta bort det. Innan han kommer så måste jag plocka och städa så det ser hyffsat rednt ut. :)

på tal om ingenting,
Snart kommer nog 21 foton på Nova hem i brevlodan som jag beställde från fujidirekt. Toppen sida och mycket billigt..


Ha det bra


Kommentarer
Postat av: mersiha

hej fin blogg vad gör du då?:_D

2009-11-14 @ 13:34:24
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0